Campanya 2.0. El valor de la proximitat de Josep Fèlix Ballesteros

Josep Fèlix Ballesteros és un alcalde multicanal. I ho és des de fa anys, no d’ara. Des del principi de la legislatura que va endegar un xat mensual amb la ciutadania que després va substituir pel facebook i el twitter, que és molt més directe i intemporal (no tens el corsé d’un dia i una hora És per això que ara la campanya 2.0 és un dels pilars importants de l’alcalde, que té presència activa a facebook (amb una pàgina i un perfil personal), twitter, canal youtube, la web, etcètera:

 

Té presència de forma directa com a alcalde, com a candidat, i també a nivell personal amb l’experiència del llibre Tarragona Enamora, que ha mobilitzat prop de 2.000 persones al voltant d’aquesta idea de forma col.laborativa a partir de facebook.

El secret, entendre que estem en una societat multicanal. On la xarxa és una via que després es concreta en trobades presencials, contactes personals o accions que van més enllà d’internet i que engresca, emociona, vincula i genera fidelitat per treballar entre tots en un projecte col.lectiu. En aquest cas, el d’una Tarragona millor.

Com deia un amic meu, a qui no li agradi la proximitat, que no es dediqui a la política! Jo diria més, un alcalde que no cregui en les xarxes socials, tampoc!

 

 

Per Begoña Floria

Periodista, socialista y actualmente concejal en Tarragona. Me apasiona todo lo que tiene que ver con comunicación, sociedad en red y nuevos liderazgos sociales