🏛Tarragona forma part del Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat. Això permet establir un front comĂş amb la resta de ciutats i formar part d’activitats i fires durant tot l’any.


🌊Tarragona tĂ© un projecte turĂ­stic consolidat i una marca (Tarragona) molt forta, grĂ cies a elements com la Tarraco romana, Essència MediterrĂ nia, Ciutat de Castells o Tarraco Film Office.


🏨Aquest passat estiu es van superar de nou els 2M de visitants i es va assolir un nou record històric de pernoctacions: mĂ©s de 1.4M.


🛳Els creueristes sĂłn clau en el creixement turĂ­stic de Tarragona. És el perfil de visitant que mĂ©s ha crescut i ha incrementat un 91% respecte l’any anterior. A mĂ©s, el port de Tarragona Ă©s el port que mĂ©s ha crescut en tot l’Estat en nombre de creueristes.


Aquest estiu es va arribar a un 90,2% d’ocupació. El turisme nacional suposa més d’un 50% del total i el perfil mitjà del turista de la ciutat és el d’una família amb nens que viatja amb cotxe.


🏀Aquesta Setmana Santa la Costa Daurada rep al voltant de 20MIL esportes. El turisme esportiu ajuda a desestacionalitzar la temporada.
🏟Volem impulsar el turisme esportiu a la ciutat aprofitant el llegat dels Jocs Mediterranis: l’Anella MediterrĂ nia

 

Per Begoña Floria

Periodista, socialista y actualmente concejal en Tarragona. Me apasiona todo lo que tiene que ver con comunicaciĂłn, sociedad en red y nuevos liderazgos sociales